وبلاگ

انواع رنگ های فلورانس

• رنگ های بلک لایت فلورانس
رنگ های بلک لایت یا فلورسنت از دیگر محصولات پرطرفدار شرکت فلورانس می باشد که در دو نوع ثابت و قابل شستشو تولید شده است. نوع ثابت بر پایه اکریلیک و نوع دیگر آن بر پایه آب بوده که بیشتر در مهمانی ها و جشن ها استفاده می شود و قابل استفاده بر روی انواع سطوح می باشد. رنگ های بلک لایت فلورانس قابل ترکیب با رنگ های اکریلیک می باشد. به عنوان مثال می توانید رنگ زرد بلک لایت را با زرد متالیک آکریلیک ترکیب کنید، این کار شدت نور رنگ را کم می کند. برای شفاف شدن رنگ پس از اتمام کار از وارنیش اکریلیک فلورانس استفاده کنید.

• رنگ شب تاب
رنگ شب تاب با پودرهای شب تاب ترکیب شده و قابل استفاده بر روی انواع سطوح می باشد. همچنین قابل ترکیب با رزین اکریلیک و کیلر روغنی می باشد. پس از طراحی و رنگ آمیزی سطح مورد نظر آن را ۱ ساعت در معرض نور خورشید قرار دهید، پس از آن اثر هنری شما ۸ ساعت بازتاب نور خواهد داشت.

• رنگ های لعاب سرد


رنگ های لعاب سرد فلورانس بر پایه روغن، دارای ۶ رنگ و قابل استفاده بر روی انواع سطوح سفالی و شیشه ای می باشد. رنگ های لعاب سرد نور را از خود عبور می دهد. از رنگ های لعاب سرد برای نقاشی کاشی های مساجد، کلیساها و کاشی های نسوز استفاده می شود.

• رنگ ترک فلورانس
رنگ ترک فلورانس از تولیدات قدیمی فلورانس می باشد که هنوز طرفدار دارد. رنگ ترک فلورانس دو قسمتی است. step1 و step 2 . روش کار به این صورت است که در مرحله اول بایستیstep 1 را روی سطح کار مورد نظر زده پس از خشک شدن، step2 (رزین اکریلیک یا رزین شکننده) را می زنید ، بعد از ۱ دقیقه سطح کار شروع به ترک خوردن می کند.

• رنگ پتینه
رنگ پتینه از تولیدات انحصاری شرکت فلورانس می باشد. (برای اولین بار در ایران تولید شده است). رنگ های پتینه فلورانس دارای ۱۲ رنگ مختلف و قابل استفاده بر روی انواع سطوح است. قبل از شروع کار بهتر است سطح کار مورد نظر را با پرایمر زیرسازی کنید تا سطح کار اشباع (از خوردن رنگ جلوگیری شود) شود، و بعد از رنگ آمیزی از کیلر فوری برای فیکس شدن استفاده کنید.

محصولات دیگر فلورانس

• رنگ پارچه
• رنگ اکریلیک
• رنگ های آکریلیک سری کودکان یا Baby color

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *