وبلاگ

رنگ های مناسب فضای بیرونی درزمستان

با تغییر فصول و کوتاه شدن روزها، هنگام بیداری ما، هوا تاریک است. اکنون زمان مناسبی برای تغییر فضای بیرونی محل سکونت شما با رنگ های آکریلیک فلورانس می باشد، تا روح تابستان را در تمام ماه های سردتر زنده نگه داریم. در این مقاله کارشناسان شرکت تولیدی رنگ فلورانس برخی از رنگهایی که فضا و نمای بیرونی را روشن تر نشان می دهد را معرفی کرده اند.

• رنگ سفید

رنگ سفید آکریلیک نه تنها یک رنگ کلاسیک در طراحی داخلی است، بلکه باعث افزایش دید بیرونی شما می شود. رنگ سفید، رنگی بسیار عالی ست، زیرا زمانی که در کنار رنگ های دیگر قرار می گیرد، در فضا هارمونی ایجاد می کند. شما می توانید حصارهای حیاط یا نمای بیرونی را با رنگ سفید اکریلیک فلورانس رنگ آمیزی کنید (لازم بذکر است قبل از رنگ آمیزی از وارنیش اکریلیک فلورانس برای زیرسازی استفاده کنید) رنگ سفید فضای بیرونی محل سکونت شما را به صورت صاف و جلا داده شده نمایش می دهد.

• رنگ آبی روشن

آبی روشن یا آبی آسمانی در روز روشن یک رنگ خیره کننده است، که روحیه شما را بالا می برد. از رنگ آبی اکریلیک روشن می توانید برای تزئین برخی از مبلمان های فضای بیرونی استفاده کنید. همچنین می توانید مبلمان ها را با پتوهای قرمز و نارنجی تزئین کنید تا یک فضای دنج و راحت را در حیاط یا باغ خود داشته باشید.

• رنگ زرد

رنگ زرد اکریلیک فلورانس مانند خورشید شاد و درخشنده است. رنگ زرد خانه ی شما را در هر زمان از روز، روشن تر نشان می دهد. ما به شما پیشنهاد می دهیم برای تزئین باغچه خود از رنگ زرد (همچنین بعد از رنگ آمیزی لوازم تزئینی برای محافظت وسایل در برابر باد، باران، نور خورشید از رزین فلورانس استفاده کنید) استفاده کنید.

 

• رنگ کرم

رنگ کرم اکریلیک فلورانس از رنگ سفید کمی تیره تر و گرم تر است. این رنگ کلاسیک و پیچیده برای درخشان تر کردن فضای بیرونی خانه ی شما بسیار مناسب و عالی می باشد.

• رنگ سبز

رنگ سبز اکریلیک فلورانس مانند جوانه های ریز بهاری می باشد. رنگ سبز فضای بیرونی خانه ی شما را زنده نشان می دهد. ما به شما پیشنهاد می کنیم نیمکت های باغ یا باغچه خود را با رنگ سبز اکریلیک فلورانس رنگ آمیزی کنید.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *