وبلاگ

روشهایی برای نوسازی وسایل چوبی

زمانی که با چوب طبیعی مبلمان یا دیگر وسایل دکوراتیو چوبی برای خود می سازید، بعد اتمام کار بسیار زیبا به نظر می رسد. اما در طول سالها به دلیل عدم توجه به وسایل چوبی بسیاری از آنها درخشندگی و زیبایی خود را از دست می دهند. شما می توانید با انجام چند راهکار آسان مانند رنگ آمیزی با انواع رنگ های فلورانس، استفاده از وارنیش فلورانس، رزین فلورانس و غیره دوباره درخشندگی و زیبایی سابق آنها را برگردانید.

رنگ آمیزی جدید

برای نوسازی مبلمان قدیمی خود می توانید از رنگ های اکریلیک فلورانس استفاده کنید. این رنگها دارای تنوع وسیعی از رنگ ها بوده و به راحتی می توانید رنگ مناسب دکوراسیون خود را از کاتالوگ رنگ فلورانس انتخاب کنید. لازم بذکر است، قبل از انجام رنگ آمیزی مبلمان چوبی بایستی زیرسازی مناسب انجام شود.برای این منظور شما بایستی از وارنیش اکریلیک فلورانس و پس از زنگ آمیزی و خشک شدن سطح کار از رزین فلورانس برای براق شدن و محافظت در برابر گرد و خاک، نور خورشید و غیره استفاده کنید.

تغییر کاربری وسایل

اگر دکوراسیون شما به نظر خسته کننده شده، زمان تغییر اوضاع فرا رسیده است. برای انجام این کار می توانید کاربری وسایل قدیمی را تغغیر دهید به عنوان مثال می توانید از صندلی های قدیمی به عنوان جای کتاب استفاده کندی. یک قفسه چوبی قدیمی را به میز قهوه خوری تبدیل کنید.

تغییر مکان مبلمان ها

اگر اثاثیه شما در داخل خانه فضای زیادی از سالن و اتاق و نشیمن شما را اشتغال کرده است، می توانید تعدادی از آنها را به بیرون از خانه منتقل کرده و دکوراسیون جدیدی در باغ یا تراس خود ایجاد کنید. و ظاهر آنها را با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم با رنگ های گرم فلورانس مانند : رنگ نارجی فلورانس، رنگ زرد فلورانس، ورق طلای مایع فلورانس و غیره رنگ آمیزی، و فضای گرم و دلچسبی را برای عصرهای خود ایجاد کرده و از هوای تازه لذت ببرید.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *