وبلاگ

محصولات پر طرفدار فلورانس

ورق طلای مایع فلورانس
ورق طلای مایع برای اولین بار در ایران توسط شرکت تولیدی رنگ های دکوراتیو فلورانس در ۵ شید رنگی تولید شده است. ورق طلای مایع فلورانس بر پایه آب بوده و قابل استفاده بر روی انواع سطوح می باشد، پس از استفاده حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه سطح کار خشک می شود.

نکته : بهتر است قبل از استفاد از ورق طلای مایع روی سطح کار را با پرایمر فلورانس پوشش دهید، اینکار باعث اشباع شدن سطح کار می شود و پس از پایان کار برای شفاف سازی از فیکساتور استفاده شود.

گلد فینگر (واکس انگشتی)

گلد فینگر از دیگر محصولات انحصاری شرکت فلورانس است که برای اولین بار در ایران تولید شده است. گلد فینگر فلورانس دارای ۱۲ شید رنگی، و قابل استفاده بر روی انواع سطوح اعم از گچ، فرفورژه، چوب و غیره می باشد. از گلد فینگر فلورانس برای جلوه داد به اشیاء دکوراتیو و همچنین پتینه کاری (برای جلوه دادن به قرنیزها، گچ بری ها و غیره) استفاده می شود. بهترین نحوه استفاده از گلدفینگر، استفاده از انگشت سبابه و شصت می باشد. به این صورت که گلد فینگر را به انگشت شصت و سبابه آغشته کرده و سپس بر روی سطح مورد نظر می کشید. روش دیگر استفاده از قلمو است که شما می توانید روی سطح کار خود را تاچ بزند. اگر درب ظرف گلدفینگر خوب بسته نشود، کمی سفت می شود. با توجه به اینکه گلدفینگر فلورانس بر پایه روغن می باشد می توانید برای بر طرف کردن این سفتی کمی تینر روغنی به آن اضافه کنید. گلدفینگر فلورانس ۲۴ ساعت زمان می ببرد تا کاملا خشک شود. برای شفاف سازی سطح مورد نطر می توانید از کیلر فلورانس استفاده کنید.

خمیر کهنه کاری فلورانس

خمیر کهنه کاری فلورانس برای قدیمی نشان دادن وسایل استفاده می شود. خمیر کهنه کاری فلورانس بر پایه آب بوده و قابل استفاده بر روی انواع سطوح می باشد. خمیر کهنه کاری فلورانس دارای ۱۲ رنگ می باشد.

ژل کننده های فلورانس

ژل کنده ها دو نوع هستند :

۱٫ ژل کننده آکریلیک  :

این نوع ژل کننده برپایه آب می باشد. از ژل کننده فلورانس برای حجیم کردن طرح استفاده می شود. ژل کنده فلورانس قابل تر کیب با رنگ اکریلیک فلورانس می باشد. برای حجم دادن به طرح خود می توانید پس از ترکیب ژل و رنگ آکریلیک با کاردک طرح خود را بر روی سطح مورد نظر پیدا کنید.

۲٫ ژل کننده روغنی :

بر پایه روغن بوده و قابل ترکیب با رنگ روغن می باشد.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

برای سفارش خمیر کهنه کاری و گلد فینگر فلورانس می توانید به سایت فلورانس به آدرس : www.florance.ir مراجعه کنید و از دیگر محصولات این مجموعه دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *