وبلاگ

انواع چسب های دکوراتیو

چسب های دکوراتیو همانطور که از اسمشان معلوم است، برای انجام تکنیک های نقاشی وآنتیک کاری بر روی انواع سطوح اعم از چوب، شیشه، گچ و غیره استفاده می شود. در این مقاله کارشناسان شرکت فلورانس انواع چسب های دکوراتیو فلورانس را معرفی کرده اند.

• چسب ترانسفر فلورانس

چسب ترانسفر، برای چسباندن طرح های ترانسفر استفاده می شود. نحوه انجام کار به اینصورت است که : چسب ترانسفر فلورانس را بر روی سطح کار زده، سپس طرح مورد نظر را روی سطح گذاشته و پس از چند ثانیه آن جدا می کنید. چسب ترانسفر فلورانس قابل استفاده بر روی انواع سطوح می باشد.

• چسب دکوپاژ فلورانس

چسب دکوپاژ، برای دکوپاژ و طراحی روی بوم، شیشه و سطوح دیگر استفاده می شود. چسب دکوپاژ فلورانس دارای چسبندگی فوق العاده ای می باشد.

• چسب DM5 فلورانس

چسب DM5 ، برای آهار دادن پارچه، سطح بوم و سطوح دیگر استفاده کنید، پس از خشک شدن چسب می توانید طرح خود را پیاده کنید.

• چسب بیندر فلورانس

چسب بیندر، مانند چسب DM5 برای آهار دادن پارچه و بوم استفاده می شود و همچنین می توانید پودرهای رنگی را با این چسب ترکیب کرده و رنگ های جدید ایجاد کنید.

• چسب ورق طلای جامد فلورانس

چسب ورق طلای جامد، بر پایه آب است. هنگام استفاده از این چسب بهتر است، با ۳۰% آب ترکیب شود. اینکار باعث شل شدن چسب و صاف شدن سطح کار می شود. زمان خشک شدن چسب حدود ۲۰ دقیقه می باشد.

• چسب چوب

چسب چوب فلورانس در دو نوع مات و شفاف می باشد. چسب چوب مات پس از خشک شدن سفید می شود. چسب چوب شفاف، خاصیت بی رنگی دارد به همین دلیل بیشتر در پروژه های پتینه و صنایع مبلمان استفاده می شود. چسب چوب فلورانس مقاومت و چسبندگی بالایی دارد.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *