وبلاگ

رنگ های اساسی برای شروع نقاشی با آکریلیک

برای ایجاد یک اثر هنری به وسیله تکنیک های پتینه، شما نیاز به رنگ هایی با کیفیت بالا دارید. شرکت تولید رنگ های دکوراتیو فلورانس بدلیل داشتن تنوع محصولاتی مانند: رنگ اکریلیک، ورق طلای مایع، رنگهای پتینه، رنگهای بلک لایت و غیره، انتخاب را برای شما آسانتر کرده است.

رنگ های اکریلیک فلورانس

همانطور که می دانید، می توان رنگین کمان رنگی را فقط با ترکیب کردن سه رنگ اصلی (آبی، قرمز و زرد) به وجود آورد. تهیه کردن رنگ های ترکیبی نوعی مهارت است، به این معنا که باید بدانید از هر رنگ چه مقدار اضافه کنید. تکنیک های بسیاری مانند : آبرنگ، گواش، رنگ اکریلیک و غیره برای نقاشی روی بوم وجود دارد، اما برای شروع، نقاشی با رنگ های اکریلیک فلورانس را به شما پیشنهاد می کنیم.

• رنگ اکریلیک قرمز

برای تهیه رنگ قرمز مات (که فضای گرمتری به اثر به شما میبخشد) می توانید رنگ قرمز فلورانس را با رنگ زرد کادمیوم مایل به قرمز مخلوط کنید.

• رنگ اکریلیک آبی کبالت

رنگ ابی کبالت (آبی بسیار تیره) طیف رنگ وسیعی دارد. به دلیل استحکام بالای رنگ آبی کبالت، استفاده از آن را برای نقاشی روی بوم و سطوح دیگر پیشنهاد می کنیم.

• رنگ اکریلیک زرد

برای تهیه رنگ زرد روشن می توانید کمی رنگ اکریلیک سفید فلورانس را به رنگ زرد اضافه کنید. اگر می خواهید زرد تیره تری داشته باشید،رنگ مکمل آن رنگ اکریلک بنفش یا رنگ اکریلیک سیاه را به آن اضافه کنید.

لازم بذکر است که شرکت تولیدی رنگ های دکوراتیو فلورانس کلیه رنگهای اصلی و رنگ های مکمل را برا ی استفاده آسان تر مشتریان عزیز به دو صورت رنگ های اکریلیک ساده و رنگ های اکریلیک مات تولید کرده است.

تهیه و تنظیم : هاینه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *